よろしくお願いします。
ブルーのPIN入力の画面で、PINが認識せず、PCとして利用できません。PINの再設定をクリックするも反応せず、PINの画面に戻り、ループ状態です。
また、「Shift押したまま+再起動」によるリセットを試みるも、PINの画面にもどります。どうしたらよいでしょうか?
On the blue PIN input screen, the PIN is not recognized, and I cannot use the PC. Clicking on "Reset PIN" does not respond and returns to the PIN screen, creating a loop. Additionally, attempting a reset by "Holding Shift + Restart" also returns to the PIN screen. What should I do?
PINが「資格情報」として認識されなく、ログインできない。
- Gabe
- Senior Moderator
- Posts: 2032
- Joined: Fri Apr 17, 2020 1:19 am
- Has thanked: 42 times
- Been thanked: 116 times
Re: PINが「資格情報」として認識されなく、ログインできない。
W8 Pro • GK1 • AK3 • AM02 • T6 Pro • AMR5 • GK3 Pro • AD03 • AM06 Pro • T8 Pro • S1 • T8 Plus • CK10 • AK1
I have no connection to ACEMAGIC other than being a customer and long time forum member
I have no connection to ACEMAGIC other than being a customer and long time forum member
Re: PINが「資格情報」として認識されなく、ログインできない。
返答ありがとうございます。
実施してみましたが、ダメでした。
1)PIN入力画面で、「資格情報がない」と拒否される
2)「PINを忘れた場合」では、ループ状態
3)「shift+再起動」する
4)ブルーの画面になる
5)ブラックの画面になる
6)1)にもどる=ループ状態
といった状態です。
復帰できますか???
Thank you for your response.
I tried it, but it didn't work.
1)On the PIN input screen, it says "No credentials" and rejects it.
2)On "Forgot PIN", it goes into a loop.
3)I "Shift + Restart".
4)It goes to a blue screen.
5)Then it goes to a black screen.
6)It returns to step 1, creating a loop.
Is there a way to recover from this?
実施してみましたが、ダメでした。
1)PIN入力画面で、「資格情報がない」と拒否される
2)「PINを忘れた場合」では、ループ状態
3)「shift+再起動」する
4)ブルーの画面になる
5)ブラックの画面になる
6)1)にもどる=ループ状態
といった状態です。
復帰できますか???
Thank you for your response.
I tried it, but it didn't work.
1)On the PIN input screen, it says "No credentials" and rejects it.
2)On "Forgot PIN", it goes into a loop.
3)I "Shift + Restart".
4)It goes to a blue screen.
5)Then it goes to a black screen.
6)It returns to step 1, creating a loop.
Is there a way to recover from this?
- Attachments
- Gabe
- Senior Moderator
- Posts: 2032
- Joined: Fri Apr 17, 2020 1:19 am
- Has thanked: 42 times
- Been thanked: 116 times
Re: PINが「資格情報」として認識されなく、ログインできない。
I would reach out to barry777, a tech for the company, at barry@minipcunion.com to see if he can help.
W8 Pro • GK1 • AK3 • AM02 • T6 Pro • AMR5 • GK3 Pro • AD03 • AM06 Pro • T8 Pro • S1 • T8 Plus • CK10 • AK1
I have no connection to ACEMAGIC other than being a customer and long time forum member
I have no connection to ACEMAGIC other than being a customer and long time forum member
Re: PINが「資格情報」として認識されなく、ログインできない。
You can refer to the document:
If it still doesn't work, this may be a problem with the system. It is recommended to reinstall the system.
Reference installation tutorial video:
Google Drive limits the number of times a non-Google account can download a file. If you receive a message that the limit has been reached, please log in to your Google account and try to download again
AK1Pro system download link:
If it still doesn't work, this may be a problem with the system. It is recommended to reinstall the system.
Reference installation tutorial video:
Google Drive limits the number of times a non-Google account can download a file. If you receive a message that the limit has been reached, please log in to your Google account and try to download again
AK1Pro system download link:
Re: PINが「資格情報」として認識されなく、ログインできない。
返信、ありがとうございます。
なかなかうまくいきませんでした。
>2.再起動後、次のインターフェースに入り「トラブルシューティング」をクリックします。
「トラブルシューティング」の画面にならず、もとのPIN入力の画面になります。その後はループ状態に。
>左ボタンを押し続けてください: [Ctrl] + [Shift] + [F3]でデバッグモードに入ります。
こちらも反応がなかったです。。。
なにかこの他に、対処の方法はありますか?
なかなかうまくいきませんでした。
>2.再起動後、次のインターフェースに入り「トラブルシューティング」をクリックします。
「トラブルシューティング」の画面にならず、もとのPIN入力の画面になります。その後はループ状態に。
>左ボタンを押し続けてください: [Ctrl] + [Shift] + [F3]でデバッグモードに入ります。
こちらも反応がなかったです。。。
なにかこの他に、対処の方法はありますか?
- Gabe
- Senior Moderator
- Posts: 2032
- Joined: Fri Apr 17, 2020 1:19 am
- Has thanked: 42 times
- Been thanked: 116 times
Re: PINが「資格情報」として認識されなく、ログインできない。
W8 Pro • GK1 • AK3 • AM02 • T6 Pro • AMR5 • GK3 Pro • AD03 • AM06 Pro • T8 Pro • S1 • T8 Plus • CK10 • AK1
I have no connection to ACEMAGIC other than being a customer and long time forum member
I have no connection to ACEMAGIC other than being a customer and long time forum member
Re: PINが「資格情報」として認識されなく、ログインできない。
ありがとうございます。
こちらを実施して、初期化できました。
アドバイス、ありがとうございました。
https://answers.microsoft.com/ja-jp/win ... e39196f721
こちらを実施して、初期化できました。
アドバイス、ありがとうございました。
https://answers.microsoft.com/ja-jp/win ... e39196f721